Identiteit van de onderneming

Doorsonline.be

Boostveld 13, 3770 Riemst

Tel.: +32 12 24 16 20

info@doorsonline.be

 

Verkoopsvoorwaarden Doorsonline.be

  1. Bestelling: De overeengekomen modaliteiten zullen slechts definitief zijn na schriftelijke aanvaarding van de bestelling of offerte, dit op locatie of via een overeenkomst op afstand. Een eventueel bezwaar zal door DOORSONLINE betekend worden en dit binnen de acht werkdagen na ontvangst van het order.
  1. Leveren/afhalen: Indien de bestelling compleet is kan deze opgehaald worden of de klant kiest voor laten leveren. De transportkosten worden op voorhand gemeld op de factuur. DOORSONLINE is niet verantwoordelijk voor de levering van de producten. Dit gebeurt door een externe firma. 
  1. Leveringstermijn en -datum: Voor alle producten geldt een leveringstermijn van drie weken. Deze termijn is afhankelijk van de houtmarkt. Indien de leveringstermijn langer is dan deze drie weken dan wordt dat op voorhand meegedeeld aan de koper. De termijn begint te lopen vanaf de dag volgend op de dag van aankoop. Als de klant voor levering kiest, wordt er met beide partijen afgesproken wanneer dit plaats zal vinden. DOORSONLINE is niet verantwoordelijk voor het transport, er zal een externe firma aangesteld worden om het transport van een bestelling te doen. De transportkosten worden doorgerekend aan de klant.
  1. Eigendomsoverdracht: De eigendom van de goederen gaat over van DOORSONLINE naar de klant bij betaling van de totaalprijs.
  1. Herroepingsrecht: DOORSONLINE werkt met gepersonaliseerde goederen waardoor de klant niet over het herroepingsrecht beschikt.
  1. Waarborgen: Wat betreft de geleverde materialen, is de waarborg van DOORSONLINE beperkt tot de waarborgen die door de respectievelijke fabrikanten van de materialen verleend worden. Alleszins zal de waarborg zich steeds beperken tot de herstelling of de vervanging van de onderdelen. Elke vorm van gevolgschade en andere rechtstreekse en onrechtstreekse schade kan niet gevorderd worden. De waarborg vervalt indien de geleverde en geplaatste materialen oneigenlijk gebruikt worden en niet onderhouden worden zoals het een goed huisvader betaamt. Eveneens vervalt de waarborg indien er wijzigingen worden aangebracht, herstelling door een derde of vervanging door niet originele elementen. Voor het overige, kan DOORSONLINE slechts verantwoordelijk worden gesteld voor zover wordt bewezen dat een zware fout of zware nalatigheid werd begaan, in geval van opzet of indien een verbintenis niet werd uitgevoerd die één van de voornaamste prestaties van de overeenkomst vormt. De aansprakelijkheid van DOORSONLINE is alleszins beperkt tot herstellen van voorzienbare, rechtstreekse en persoonlijke schade die wordt geleden, met uitsluiting van alle indirecte of immateriële schade. De aansprakelijkheid van DOORSONLINE voor de schade ten gevolge van zware en toerekenbare fouten bij de uitvoering van haar opdracht is alleszins beperkt tot de verkoopsom betaald door de opdrachtgever.
  1. Onderaanneming: DOORSONLINE kan voor het leveren van haar producten beroep doen op onderaannemers. Zij zijn slechts gehouden tot het uitvoeren van de diensten die het voorwerp uitmaken van de overeenkomst tussen de klant en DOORSONLINE. DOORSONLINE kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gehouden voor de (niet) uitvoering van deze bijkomende werken.
  1. Garantievoorwaarden: Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan de klant zijn/haar bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die de klant ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij staan een garantietermijn toe van 1 jaar indien de deur voldoet aan de STS 53.1 (FOD Economie) fiche van deuren. Een bijkomende voorwaarde om aan die garantietermijn te voldoen, moet een schilderdeur geverfd zijn voor gebruik.
  1. T.W.: Aangegeven prijzen zijn B.T.W. niet inbegrepen.
  1. Verwerking van persoonsgegevens (GDPR): Wij verzamelen en verwerken de persoonsgegevens die wij van u ontvangen met het oog tot de uitvoering van de overeenkomst, het klantbeheer, de boekhouding en de directe marketingactiviteiten. De rechtsgronden zijn de uitvoering van de overeenkomst, het vervullen van wettelijke en reglementaire verplichtingen en/of het gerechtvaardigd belang. De persoonsgegevens zullen enkel worden doorgegeven aan verwerkers, ontvangers en/of derden voor zover dit noodzakelijk is in het kader van voormelde doeleinden voor de verwerking. De klant draagt de verantwoordelijkheid voor de juistheid van de persoonsgegevens die hij aan ons bezorgt en verbindt er zich toe de Algemene Verordening Gegevensbescherming na te leven ten aanzien van de personen van wie hij de persoonsgegevens aan ons heeft overgemaakt, evenals met betrekking tot alle mogelijke persoonsgegevens die hij van ons en onze medewerkers zou ontvangen. De klant bevestigt dat hij/zij afdoende werd geïnformeerd over de verwerking van zijn persoonsgegevens en over zijn rechten op de inzage, verbetering, het wissen en bezwaar. De klantgegevens worden behouden tot 1 jaar nadat het contract beëindigd is.
  2. Klacht van de klant: Elke klacht op tussenkomst van DOORSONLINE dient binnen de 48 uren te worden gemeld.